Дистанційне навчання

Шановні батьки та учні!

  Під час оголошеного карантину навчання не зупиняється.         Працюємо дистанційно. Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу розміщуються на блозі.
   Зворотній  зв'язок та індивідуальні консультації  учнів здійснюються через мобільний телефон, Viber.
         Бажаю успіху у дистанційному навчанні! 

                 Розклад уроків

Понеділок
1. 7 клас алгебра
2. 9 клас алгебра
3. 11 клас алгебра
4. 10 клас мистецтво
              Вівторок
             1. 7 клас геометрія
             2. 7 клас образотворче мистецтво
             3. 9 клас геометрія
             4. 6 клас трудове навчання
             5. 10 клас біологія
                             Середа
                             1. 5 клас трудове навчання
                             2. 9 клас алгебра
                             3. 7 клас алгебра
                             4. 11 клас геометрія
                             5. 11 клас мистецтво
                                                Четвер
                                                1. 10 клас мистецтво
                                                2. 6 клас трудове навчання
                                                3. 5 клас образотворче мистецтво
                                                4. 8 клас мистецтво
                                                5. 10 клас біологія
                                                                        П' ятниця
                                                                       1. 9 клас геометрія
                                                                       2. 7 клас геометрія
                                                                       3. 9 клас мистецтво
                                                                       4. 11 клас алгебра
                                                                       5. 6 клас образотворче мистецтво
                                                                       6. 5 клас трудове навчання
                 29 травня, п'ятниця 
1. 9 клас. Геометрія.
https://naurok.com.ua/test/povtorennya-i-sistematizaciya-navchalnogo-materialu-520960.html
2. 7 клас. Геометрія.
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-z-geometri-7-klas-526091.html
3. 9 клас. Мистецтво.
Панорама мистецтв.
4. 11 клас. Алгебра.
Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-z-algebri-11-klas-526171.html
5. 6 клас. Образотворче мистецтво.
Закінчити творчу роботу "Моя країна - Україна".
6. 5 клас. Трудове навчання.
Закінчити виготовлення кашпо.
                  28 травня, четвер 
1. 10 клас. Мистецтво.
Панорама мистецтв.
📝 Виконати завдання стор. 88- 89.
2. 6 клас. Трудове навчання.
 Закінчити виготовлення прикраси - метелика.
3. 5 клас. Образотворче мистецтво.
Закінчити творчу роботу "Моя країна - Україна".
4. 8 клас. Мистецтво.
Панорама мистецтв
5. 10 клас. Біологія.
Підготувати міні-проект.
                   27 травня,середа 
1. 5 клас. Трудове навчання.
 Закінчити виготовлення кашпо.
2. 9 клас. Алгебра.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/povtorennya-i-sistematizaciya-navchalnogo-materialu-520960.html
3. 7 клас. Алгебра.
Виконати тести
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-z-algebri-7-klas-529198.html
4. 11 клас. Геометрія. 
 Підготовка до ЗНО.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-z-geometri-7-klas-521321.html
5. 11 клас. Мистецтво.
Панорама мистецтв.
📝 Виконати завдання ст. 206-207.

                 26 травня, вівторок
1. 7 клас. Геометрія.
Виконати підсумкову контрольну роботу⬇️
https://vseosvita.ua/library/ricna-kontrolna-robota-z-geometrii-dla-7-klasu-73724.html
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
Моя країна - Україна.
Закінчити творчу роботу.
3. 9 клас. Геометрія.
Виконати підсумкову контрольну роботу⬇️
https://urok-ua.com/pidsumkova-kontrolna-robota-z-geometriyi-dlya-9-klasu/
4. 6 клас. Трудове навчання.
Закінчити виготовлення метелика - прикраси.
5. 10 клас. Біологія.
Виконати підсумкову контрольну роботу⬇️
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-10-klas-ii-semestr-i-variant-48054.html
                 25 травня, понеділок
1. 7 клас. Алгебра
 Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Виконати підсумкову контрольну роботу⬇️
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-8-richna-7-klas-algebra-89979.html
2. 9 клас. Алгебра.
 Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Виконати підсумкову контрольну роботу⬇️
https://naurok.com.ua/pidsumkova-kontrolna-robota-z-algebri-dlya-9-klasu-24159.html
3. 11 клас. Алгебра.
 Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Виконати підсумкову контрольну
роботу ⬇️
https://naurok.com.ua/pidsumkova-robota-z-algebri-dlya-11-klasu-9709.html
4. 10 клас. Мистецтво.
📝Підготувати міні-проект на одну з тем за вибором:
✅"Мистецька мозаїка: американське кіномистецтво";
✅"Новітні дива світу в архітектурі Сходу".

                 22 травня, п'ятниця 
1. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Геометричні переміщення.
Виконати тести ⬇️
https://matematikatests.in.ua/geometriya-9-klas/
2. 7 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Прямокутний трикутник. Нерівність трикутника.
Виконати тести ⬇️
https://matematikatests.in.ua/pryamokutnyj-trykutnyk-test-18-geometriya-7-klas/
3. 9 клас. Мистецтво. 
Мистецтво в діалозі культур. Українці у світі.
📝 Підготувати повідомлення за вибором:
✅ "Твори Іллі Рєпіна";
✅ "Твори Івана Марчука";
✅ "Софія Крушельницька. Арія Чіо-Чіо-Сан з опери Дж.Пуччіні".
4. 11 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
 Підготовка до ЗНО.
Початки теорії ймовірності.
Виконати тести ⬇️
https://www.iznotest.info/pochatki-teoriyi-ymovirnosti/
5. 6 клас. Образотворче мистецтво.
Моя країна - Україна.
 Творча робота за власним вибором.
6. 5 клас. Трудове навчання.
Закінчити виготовлення кашпо.
                 21 травня, четвер 
1. 6 клас. Трудове навчання.
Закінчити виготовлення прикраси - метелика.
2. 5 клас. Образотворче мистецтво.
Моя країна - Україна.
🎨 Намалювати малюнок з українськими оберегами.
3. 8 клас. Мистецтво.
Т. Шевченко та М. Лисенко. Стильовий синтез.
 Створити емблему фольклорного фестивалю.
4. 10 клас. Біологія.
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.
Повторити розділ 4 "Репродукція та розвиток".
🤔 Поміркуйте і дайте відповідь на запитання:
" Яке практичне значення має встановлення критичних періодів у розвитку організму людини?"

                 20 травня, середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
Виготовлення кашпо.
2. 9 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Розв'язування задач.
Виконати тести ⬇️
https://matematikatests.in.ua/rozv-yazuvannya-zadach-za-dopomogoyu-systemy-rivnyan-z-dvoma-zminnymy-test-14-algebra-9-klas/
3. 7 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Розв'язування задач.
Виконати тести⬇️
https://matematikatests.in.ua/rozv-yazuvannya-zadach-za-dopomogoyu-linijnyh-rivnyan-test-24-algebra-7-klas/
4. 11 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
 Підготовка до ЗНО.
Тіла обертання.
Виконати тести ⬇️
https://vseosvita.ua/test/pidsumkovyi-test-z-temy-tila-obertannia-3076.html
5. 11 клас. Мистецтво.
Театр і кіно України.
Опрацювати стор. 190- 201.
📝 Підготувати мистецький міні-проект (тема на вибір):
 ✅ "Лесь Курбас - реформатор українського театру";
✅" Іван Миколайчук - уособлення національного духу в українському кіно".



                 19 травня, вівторок 
1. 7 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Сума кутів трикутника. Види трикутників.
Повторити теорему про суму кутів трикутника, види трикутників.
Виконати тести ⬇️
https://matematikatests.in.ua/suma-kutiv-trykutnyka-test-16-geometriya-7-klas/
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
Творча робота "Моя країна- Україна".
Намалювати малюнок за власним вибором.
3. 9 клас. Геометрія. 
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Декартові координати на площині.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/dekartovi-koordinati-na-ploschini-17962.html
4. 6 клас. Трудове навчання. 
Виготовлення метелика - прикраси із бісеру.
5. 10 клас. Біологія.
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.
Повторити тему 3 "Спадковість і мінливість".
🤔 Поміркувати і дати відповідь на запитання:
" З якими морально-етичними проблемами може зіткнутися людство за активного застосування генної терапії".

                 18 травня, понеділок
1. 7 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
 Лінійні рівняння та їх системи.
 Виконати тести ⬇️
https://matematikatests.in.ua/algebra-7-klas/linijni-rivnyannya-ta-yih-systemy/
2.  9 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-osnovi-kombinatoriki-teori-ymovirnostey-ta-statistiki-266852.html
3. 11 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Первісна, визначений і невизначений інтеграли.
Виконати тести ⬇️
https://www.iznotest.info/pervisna-neviznacheniy-i-viznacheniy-integrai/
4. 10 клас. Мистецтво.
 Музичне мистецтво Арабського Сходу.
🎼Прослухайте зразки музики Арабського Сходу.
 📝Поясніть, як ви розумієте цитату Аль-Фарабі:
"Музика - це мелодія, об'єднана зі словом".

                 15 травня, п'ятниця 
1. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Вектори на площині.
 Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/vektori-na-ploschini-18572.html
2. 7 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Рівнобедрений трикутник висота бісектриса і медіана рівнобедреного трикутника.
Повторити означення рівнобедреного трикутника та його властивості.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test-rivnobedreniy-trikutnik-ta-yogo-vlastivosti-98236.html
3. 9 клас. Мистецтво.
Мистецтво в діалозі культур.
Полікультурність.
Опрацювати тема 31-32.
✅ Оформити запрошення в обраному національному стилі.
4. 11 клас. Алгебра.
 Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Похідна, її фізичний та механічний зміст. Застосування похідної.
Повторити таблицю похідних.
 Виконати тести ⬇️
https://www.iznotest.info/pohidna-ta-yiyi-zastosuvannya/
5. 6 клас. Образотворче мистецтво.
Моя країна- Україна.
🎨Намалювати малюнок з краєвидами рідного краю.
6. 5 клас. Трудове навчання.
Виготовити кашпо.
Основні вузли, техніку макраме та виготовлення кашпо дізнайтеся за посиланням ⬇️
       https://samrukamy.ru/dekor/raznoe-dekor/kashpo-makrame.html       
                 14 травня, четвер 
1. 10 клас. Мистецтво.
Образотворче мистецтво Арабського Сходу.
 Опрацювати стор. 75-78.
📝 Підготувати повідомлення на одну з вибраних тем:
✅ "Види і жанри образотворчого та декоративного мистецтва арабо-мусульманських країн";
✅ "Унікальність явища арабески".
2. 6 клас. Трудове навчання.
Виготовлення метелика - прикраси із бісеру.
3. 5 клас. Образотворче мистецтво.
Створити творчу роботу за власним вибором.
4. 8 клас. Мистецтво.
Краса природи та "король вальсу".
Створити в реалістичній манері пейзаж -  "Дорогий для серця куточок".
5. 10 клас. Біологія.
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.
 Повторити тему 2 "Обмін речовин і перетворення енергії".
🤔 Поміркувати і письмово дати відповідь на запитання:
-Які переваги та недоліки застосування харчових добавок?
                 

                 13 травня, середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
Закінчити виготовлення маку.
2. 9 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Числові послідовності.
 Повторити означення арифметичної та геометричної прогресій та відповідні формули.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/chislovi-poslidovnosti-32891.html
3. 7 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
 Функція. Виконати тести ⬇️
https://matematikatests.in.ua/linijna-funktsiya-test-21-algebra-7-klas/
4. 11 клас. Геометрія.
 Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Піраміда.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/piramida-3263.html
5. 11 клас. Мистецтво.
Музичне мистецтво України.
 Опрацювати стор. 176-190.
📝Підготувати повідомлення на одну з вибраних тем:
✅"Музичні інструменти Київської держави";
✅ "Спільні риси хорової творчості М. Березовського, А. Веделя, Д. Бортнянського";
✅ "Значення творчості М. Лисенка, М. Вербицького, М. Леонтовича".

                 12 травня,вівторок 
1. 7 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Ознаки рівності трикутників.
Повторити ознаки рівності трикутників.
Виконати тестові завдання ⬇️
https://matematikatests.in.ua/oznaky-rivnosti-trykutnykiv-test-13-geometriya-7-klas/
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
Намалювати малюнок до Дня пам'яті та примирення.
3. 9 клас. Геометрія.
 Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Декартові координати на площині.
Виконати тести. ⬇️
https://naurok.com.ua/test/dekartovi-koordinati-na-ploschini-4229.html
4. 6 клас. Трудове навчання.
 Закінчити виготовлення маку.
5.  10 клас. Біологія.
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.
 Повторити тему 1 "Біорізноманіття".
🤔Поміркувати і письмово дати відповідь на запитання:
- Чим сучасна система царств еукаріотичних організмів відрізняється від тієї, що існувала раніше  (поділ на царства Рослини, Тварини та Гриби)?

                 8 травня, п'ятниця 
1. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Розв'язування задач на знаходження площ фігур.
Повторити формули для знаходження площ трикутника, паралелограма, прямокутника, квадрата, ромба, трапеції. Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/rozv-yazuvannya-zadach-na-obchislennya-plosch-mnogokutnikiv-275704.html
2. 7 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
 Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути.
Повторити означення паралельних та перпендикулярних прямих, суміжних та вертикальних кутів та відповідні теореми. Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/sumizhni-ta-vertikalni-kuti-paralelni-ta-perpendikulyarni-pryami-povtorennya-397704.html
3. 9 клас. Мистецтво
Збереження мистецьких надбань: подорож незвичними музеями світу.
📝Підготувати повідомлення про один з незвичних музеїв світу
4. 11 клас. Алгебра. 
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
 Логарифми.  Логарифмічна функція. Логарифмічні рівняння, нерівності та їх системи.
Повторити означення логарифма та його властивості.
 Виконати тести ⬇️
https://www.iznotest.info/logarifmi-logarifmichna-funktsiya-logarifmichni-rivnyannya-nerivnosti-ta-yih-sistemi/
5. 6 клас. Образотворче мистецтво
Намалювати малюнок до Дня примирення і пам'яті.
6. 5 клас. Трудове навчання.
Виготовлення маку -  символу Дня  пам'яті та примирення.

МАК ЯК СИМВОЛ ДНЯ ПАМ'ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ

Законом України “Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років” в Україні встановлено День пам’яті та примирення 8 травня. Таким чином, Україна розпочала нову традицію святкування 8 та 9 травня в європейському дусі пам’яті та примирення.
Для заходів, приурочених до цих дат на державному рівні з 2014 року використовується новий символ – червоний мак.

Дизайн маку розроблено за ініціативи Українського інституту національної пам'яті та Національної телекомпанії України. Автором символу є харківський дизайнер Сергій Мішакін. Графічне зображення є своєрідною алюзією: з одного боку воно уособлює квітку маку, з іншого – кривавий слід від кулі.

У 2014-му році, коли Україна вперше приєдналася до європейської традиції відзначення Дня пам'яті та примирення, гасло пам'ятних днів було "Ніколи знову". Його Сергій Мішакін використав для створення нового символу. А з 2015 року гаслом відзначень Дня пам'яті та примирення і Дня Перемоги стало "Пам'ятаємо. Перемагаємо".


Як виготовити мак, дізнайтеся за посиланням ⬇️
http://ogo.ua/articles/view/2015-05-09/62184.html#.XrVl0lNgHqs

                 7 травня,четвер
1. 6 клас. Трудове навчання.
 Виготовлення  маку - символу Дня пам'яті та примирення.
Як виготовити мак, дізнайтеся за посиланням ⬇️
http://ogo.ua/articles/view/2015-05-09/62184.html#.XrVl0lNgHqs
2. 5 клас. Образотворче мистецтво.
 Намалювати малюнок до Дня  пам'яті та примирення.
3. 8 клас. Мистецтво.
Історія та реальність.
📝 Підготувати міні-проект на одну з тем за вибором:
✅ " Д. Січинський опера "Роксолана";
✅ "М. Лисенко опера "Тарас Бульба";
✅ "М. Мусоргский опера "Борис Годунов".
4. 10 клас. Біологія.
Узагальнення знань з теми "Репродукція та розвиток".
Виконайте контрольну роботу.
           Перший рівень ( 0,5 бала)
Виберіть одну правильну відповідь.
1. Бластомери утворюються:
а) при заплідненні;  б) в процесі гаструляції;  в) в період дроблення; г) в процесі органогенезу.
2. Жіночі гамети:
 а) рухливі; б) мають подвійний набір хромосом; в) немає стадії формування; г) не містять запасу поживних речовин.
3. Процес злиття ядер чоловічої та жіночої статевих клітин називають:
а) дистантна взаємодія;
б) вагітність; в) гаметогенез;  г) синкаріогамія.
4. Стадія зародка, коли він складається з одного шару клітин і нагадує порожню всередині кулю:
а) бластула; б) гаструла; в) нейрула; г) морула.
5. Генетично запрограмована загибель клітини, в якій провідну роль виконують внутрішньоклітинні механізми:
а) некроз; б) мейоз; в) апоптоз; г) амітоз.
6. Як  називається спосіб розмноження, при якому новий організм розвивається із незаплідненої клітини:
а) гермафродитизм; б) роздільностатевість; в) вегетативне розмноження; г) партеногенез
7. Пересадка органів і тканин, що відбувається між організмами одного виду:
а) аллотрансплантація; б) авто трансплантація;
в) імплантація.
8. Оберіть правильну послідовність стадій ембріогенезу хордових:
 а) гаструла, бластула, нейрула, органогенез;  б) нейрула, гаструла, бластула, органогенез; в) бластула, гаструла,  нейрула, органогенез.
                    2 рівень (1,5 бала)
Дайте визначення термінам:
9. Плацента - це ...
10. Акросома  - це ...
                    3  рівень ( 2 бали)
11. Встановіть відповідність між терміном та його характеристикою:
 1) плацента; 2) матка, 3)оріон, 4) амніон,  а) виробляє рідину, в якій знаходиться плід, б) орган, що забезпечує плід поживними речовинами і киснем, в) м'язовий орган, у якому розвивається зародок, г) ворсинкова оболонка, що утворює плаценту.
12. Визначте правильну послідовність розвитку організму людини після запліднення:
а) імплантація, б) зигота, в) морула, г) бластоциста, д) нейрула, е) плід.
                 6 травня, середа 
1. 5 клас. Трудове навчання.
🧶Виконайте основні вузли в техніці макраме: репсовий, плоский і кручений.
2. 9 клас. Алгебра. 
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Розв'язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними.
Виконайте тести ⬇️
https://vseosvita.ua/test/alhebra-9-klas-systemy-rivnian-druhoho-stepenia-z-dvoma-zminnymy-31343.html
3. 7 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Формули скороченого множення.
Повторити формули скороченого множення. Виконати тести ⬇️
https://miyklas.com.ua/p/algebra/7-klass/rozkladannia-mnogochlena-na-mnozhniki-13592/formuli-skorochenogo-mnozhennia-13588
4. 11 клас. Геометрія
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Многогранники. Призма. Паралелепіпед.
Виконайте тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/mnogogranniki-prizma-paralelepiped-277969.html
5. 11 клас. Мистецтво.
Живопис, графіка України.
Опрацювати стор. 161-175
📝Підготувати мистецький міні-проект на одну з тем за вибором:
✅"Мистецька Шевченкіана";
✅ "Майстри народного живопису";
✅"Український авангард";
✅ "Славетні українці у світовому мистецтві".
                  

                  5 травня, вівторок 
1.7 клас. Геометрія. 
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Геометричні фігури та їх властивості.
Повторити стор. 7-10.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test-z-geometri-dlya-7-klasu-elementarni-geometrichni-figuri-ta-h-vlastivosti-95815.html
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
Боді-арт.
Боді-арт - мистецтво прикрашати тіло. У широкому сенсі до цього поняття відносяться макіяж, татуювання і пірсинг, менді і, власне, бодіпейтон -  мистецтво розпису тіла або боді-арт у  вузькому сенсі слова.
Детальніше про боді-арт дізнайтеся за посиланням⬇️
https://vseosvita.ua/library/majster-klas-z-obrazotvorcogo-mistectva-7-kl-tema-art-dizajn-74743.htm
🎨 Боді-арт: намалювати на руці голову тварини.

3. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Правильні многокутники.
 Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/pravilni-mnogokutniki-2239.html
4. 6 клас. Трудове навчання.
Виготовлення метелика - прикраси із бісеру.
З основними прийомами роботи ознайомтеся за посиланням ⬇️
https://vseosvita.ua/library/rozrobka-konspektu-uroku-vigotovlenna-prikras-z-biseru-osnovni-prijomi-roboti-71873.html
5. 10 клас. Біологія.
Періоди постембріонального розвитку людини.
 Опрацювати стор. 187-189.
Письмово дати відповідь на питання:
✔Що таке хронологічний і біологічний вік людини?
✔ Що таке старіння і які його основні причини?
✔Назвати періоди постембріонального розвитку людини та охарактеризувати їх.

                   4 травня, понеділок
1. 7 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Многочлени. Дії з многочленами.
Виконати тести ⬇️
http://distance.edu.vn.ua/math_test/m71.htm
2. 9 клас. Алгебра
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Нерівності. Розв'язування лінійних нерівностей та систем.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/nerivnosti-3541.html
3. 11 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Степенева функція та її властивості.
Ірраціональні рівняння, нерівності та їх системи.
Виконати тести ⬇️
https://www.iznotest.info/stepenevi-funktsiyi-ta-yih-vlastivosti-irratsionalni-rivnyannya-nerivnosti-ta-yih-sistemi/
4. 10 клас. Мистецтво.
Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону. Архітектура.
Опрацювати стор. 72-74.
📝 Підготувати повідомлення на одну з вибраних тем:
✅ "Мечеть Аль-Харам у Мецці";
✅ "Блакитна мечеть у Стамбулі";
✅ "Мечеть Аль-Рахма у Києві";
✅ "Мечеть пророка Магомета в Медині".
Мечеть - місце для молитви і богослужіння, найпоширеніша культова споруда і символ духовної культури мусульман. Тут можна побачити зразки різних видів мистецтва, зокрема каліграфії, книжкові мініатюри, вироби з кераміки, металу та скла, різьблення по каменю та дереву, текстиль і килими.
Мінарет(з арабської - маяк) --розташована поряд із мечеттю струнка вежа (кругла, квадратна або багатогранна), з якої муедзин 5 разів на день закликає вірян до молитви.
                  30 квітня, четвер
1. 10 клас. Мистецтво.
📝 Підготувати міні-проект на одну з тем за вибором:
✅"Відгадай загадки мудра";
✅"Мистецтво індійських йогів: користь для здоров'я".
2. 6 клас. Трудове навчання.
Закінчити виготовлення браслета з бісеру.
3.  8 клас. Мистецтво.
Правда життя або реалізм у мистецтві.
📝Підготувати повідомлення на одну з тем за вибором:
✅"Г. Курбе "Автопортрет з трубкою";
✅" Шарден "Прачка";
✅М. Пимоненко "Ворожіння";
✅К. Трутовський "Бандурист".
4. 5 клас. Образотворче мистецтво.
Закінчити виготовлення пасхальної листівки.
5. 10 клас. Бологія.
Регуляція ембріонального розвитку. Явище ембріональної індукції.
Опрацювати ст. 184-186.
Дати визначення ключовим термінам та поняттям:
✔ембріональна індукція;
✔критичні періоди розвитку;
✔репродуктивна медицина;
✔ сурогатне материнство.

                 29 квітня, середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
🎀Виготовлення кашпо у техніці макраме.
Виготовлення найпростіших вузлів в техніці макраме. 
Макраме  - вузликове плетіння. Слово "макраме" прийшло з арабської мови, перекладається як бахрома, мереживо.
 Техніка плетіння відома ще з давніх часів. Про техніку макраме знали в  Древньому Єгипті, Ассирії, Ірані,  Персії, Китаї, Древній Греції.
До Європи макраме прийшло саме зі сходу у 8-9 столітті. 
В далекій давнині людина навчилася виготовляти мотузки з рослин, вовни та сухожилля тварин.
За її допомогою первісна людина полювала, займалася рибальством, будувала собі житло.
Вузол для людини був рятівним засобом існування.
Вміння в'язати на мотузці вузли і плести сіті в давнину цінилося дуже високо, вважалося родовим надбанням. Воно ревно охоронялося від чужинців і передавалося від батька до сина, із покоління до покоління.
В нашій країні вузликове плетіння з'явилися наприкінці 19-на початку 20 століття. Наші бабусі прикрашали торочками весільні рушники, білосніжні скатертини і серветки. Складовою частиною національного вбрання були ажурні шалі та хустки, прикрашені каймою і китицями.
Детальніше  про макраме дізнайся за посиланням⬇️
https://cultmix.ru/uk/recepty/makrame-shemy-pleteniya-dlya-detei-makrame-dlya-nachinayushchih-azy.html
🧶Виготовити найпростіші вузли.
2. 9 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Функції. Властивості та графіки функцій.
Виконати тест 9 ⬇️
https://matematikatests.in.ua/algebra-9-klas/kvadratychna-funktsiya/
3. 7 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Одночлени. Дії з одночленами.
Виконати тести. 1 варіант тема 4 ⬇️
https://naurok.com.ua/riznorivnevi-testovi-zavdannya-dlya-provedennya-tematichnogo-monitoringu-z-algebri-u-7-klasi-tema-cili-virazi-odnochleni-35353.html
4. 11 клас. Геометрія.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Прямі та площини у просторі. Відстані та кути у просторі.
Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/pryami-ta-ploschini-u-prostori-povtorennya-56327.html
5. 11 клас. Мистецтво.
Мистецтво скульптури на теренах України.
📝Підготувати мистецький проект (тема за вибором):
✅"Скульптурна Шевченкіана в Україні та поза її межами";
✅"Основоположник кубізму Олександр Архипенко";
✅"Скульптор і живописець українського походження Леонід Моложанин".

                 28 квітня, вівторок
1. 7 клас. Геометрія.
Виконати задачі на стор. 201.
1-3 - середній рівень;
4-5 - достатній рівень;
6 - високий рівень.
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
Арт-дизайн.
Виконати творчу роботу в стилі арт- дизайну.
3. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Розв'язування трикутників.
Повторити теореми синусів і косинусів. 
Виконати тести⬇️
https://naurok.com.ua/test/rozv-yazuvannya-trikutnikiv-30382.html
4. 6 клас. Трудове навчання.
Виготовлення браслета з бісеру.
5. 10 клас. Біологія.
Етапи ембріонального розвитку людини. 
Опрацювати стор. 180-183.
 Письмово відповісти на запитання:
1. Які виділяють періоди онтогенезу?
2. Що таке бластула, морула та бластоциста?
3. Що таке гаструла і яка її будова?
4. Як утворюється внутрішній зародковий листок - мезодерма?
5. Що таке гістогенез та органогенез?
6. Що таке нейрула? Які події відбуваються під час її формування?
                 
                 27 квітня, понеділок 
1. 7 клас. Алгебра
Повторення і систематизація навчального матеріалу. 
Одночлени.
Виконати завдання⬇️
https://naurok.com.ua/test/odnochleni-i-mnogochleni-8844.html
2. 9 клас. Алгебра. 
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Розв'язування квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних. Виконати тести ⬇️
https://naurok.com.ua/test/onlayn---test-kvadratni-rivnyannya-teorema-vieta-3593.html
3. 11 клас. Алгебра.
 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Підготовка до ЗНО.
Тригонометричні вирази.
Виконати тести ⬇️
https://www.iznotest.info/totozhni-peretvorennya-trigonometrichnih-viraziv-2/
4. 10 клас. Мистецтво.
Звучання і рух Всесвіту в індійській музиці і танцях.
📝Підготувати міні- проекти на одну з вибраних тем:
✅"Калідас";
✅"Рабіндранат Тагор";
✅"Сучасний індійський кінематограф".               
         
             24 квітня, п'ятниця
1. 9 клас. Геометрія.
 Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Теореми синусів і косинусів.
 Повторити теореми синусів і косинусів. 
Виконати тести I варіант.⬇️
https://naurok.com.ua/test-z-temi-teorema-sinusiv-teorema-kosinusiv-35400.html
 2. 7 клас. Геометрія.
Коло, описане навколо трикутника.
Опрацювати сторінки 195-196. Вивчити означення кола, описаного навколо трикутника та теорему про дане коло. Виконати вправи 645, 652.  
 3. 9 клас. Мистецтво.
📚 Збереження мистецьких надбань: бібліотеки.
📝Підготувати міні-проект на одну тем за вибором:
✅"Монастирські бібліотеки";
✅"Радкліф в Оксфорді";
✅"Бібліотека Конгресу США";
✅ "Національна бібліотека    н   України".
 4. 11 клас. Алгебра.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Підготовка до ЗНО.
Рівняння, нерівності та їх системи.
Виконати тести⬇️
https://www.iznotest.info/rivnyannya-nerivnosti-ta-yih-sistemi-2/  5.6 клас. Образотворче мистецтво.
 Батальний жанр.
Батальний жанр - жанр образотворчого мистецтва, що відображає військові дії, походи і життя армії та пов'язані з цим події.
🎨Намалювати малюнок в батальному жанрі. Детальніше дізнайтеся за посиланням⬇️
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%80
 6. 5 клас. Трудове навчання.
 Підготувати захист проекту "Лялька- мотанка" в довільній формі.

                   23 квітня, четвер
1. 6 клас. Трудове навчання.
Виготовлення браслета з бісеру.
2. 5 клас.Образотворче мистецтво. 
Творча робота.
Виготовлення пасхальної листівки.
Про деталі дізнавайтеся за посиланням⬇️
https://naurok.com.ua/mayster-klas-vigotovlennya-pashalno-listivki-120436.html
3. 9 клас. Мистецтво.
Пейзажна лірика в музиці і живописі. 
🎨Намалювати марину, в якій передати романтичну атмосферу: "Захід сонця: штиль", "Серед бурхливих хвиль".
Марина - вид образотворчого мистецтва, що спеціалізується на зображенні подій на морі: баталій, спортивних змагань, природних явищ тощо. Марина -різновид пейзажу
Детальніше дізнайся за посиланням⬇️
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_(%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%80)
4. 10 клас. Біологія.
Гаметогенез та його періоди. Запліднення та його біологічне значення.
 Опрацювати стор. 178-180.
 Дати письмово визначення ключовим термінам та поняттям:
✔кон'югація;
✔копуляція;
✔партеногенез;
✔ яйцеклітини;
✔сперматозоїди;
✔гаметогенез; 
✔оогенез.
🤔Поміркувати і дати письмово відповідь на запитання:
"Що спільного і відмінного між типовим нестатевим розмноженням і партеногенезом?"


                22 квітня, середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
Виготовити ляльку мотанку.
Для виготовлення ляльки-мотанки підготуй, будь ласка:
1) клаптик білої тканини 15×5 см для голови;
2) кольорові клаптики тканини 9×9 см для ручок ;
3) 18 см для спіднички та 4×7 см для фартуха;
4) шматочок синтепону або вати;
5) нитки.
1. Загорни синтепон в білу тканину, обмотай червоними нитками.
 2. За допомогою лляної нитки або атласної стрічки зроби на обличчі мотанки сакральний хрест. Спочатку вертикальну смужку закріпити коло шиї, потім горизонтально, зв'язавши вузлик ззаду голови.
3. Збери  тканину для спіднички  та примотай до ляльки. Нитку не обрізуй.
4. Обмотай ляльку червоною ниткою від шиї до талії. Перемотай фартух.
 5. Тканину для рук склади гармошкою,  обмотай нитками.
6. Примотай і ручки до ляльки нитками хрест на хрест. 
7. За допомогою ниток муліне зроби ляльці волосся. На місці проділу зав'яжи нитку з протилежного боку. 
8. Приклади до голови мотанки волосся, пригладь його та закріпи, зв'язавши ниткою на шиї.
9. Заплети ляльці коси.
10. Зав'яжи ляльці на голову стрічку або одягни віночок. Шию можна прикрасити намистом.
Прадавній український талісман буде здійснювати твої  заповітні бажання, захищати твій дім від злих сил.
Більш детальні інструкції можеш знайти за посиланням⬇️
https://pustunchik.ua/ua/treasure/tools/mjagkie-igrushki-svoimi-rukami/kukla-obereg
2. 9 клас. Алгебра.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Формули скороченого множення та їх застосування.
 Повторити формули скороченого множення. Виконати тести.⬇️
https://naurok.com.ua/test/formuli-skorochenogo-mnozhennya-210269.html
3. 7 клас. Алгебра.
 Виконати тестові завдання стор. 241.
 1-3 - середній рівень;
4 - достатній рівень;
5 - високий рівень.
4. 11 клас. Геометрія.
 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Підготовка до ЗНО.
Координати та вектори на площині та в просторі.
Повторити формули для знаходження координат вектора, його довжини, координат скалярного добутку векторів, кута між векторами на площині та в просторі.
Виконати тести.⬇️
https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-koordinati-ta-vektori-v-prostori-282630.html
5. 11 клас. Мистецтво.
Мистецтво скульптури на теренах України.
📝Підготувати мистецький міні-проект "Скульптурні портрети українських митців" про одного з відомих українських скульпторів за вибором:
✅Івана Мартоса;
✅Гартмана Вітвера;
✅Федора Балавенського;
✅Михайла Микешина;
✅Леоніда Позена;
✅ Івана Кавалерідзе;
✅Матвія Манізера.
                

                21 квітня, вівторок
1. 7 клас. Геометрія.
Коло, вписане в трикутник.
Виконати графічну вправу 646, письмові вправи 651, 655.
    Історична довідка.
Задачі на побудову відіграють особливу роль у навчанні геометрії, адже вони чудово розвивають логіку та абстрактне мислення. Фахівці вважають задачі на побудову одними з найкрасивіших і найкорисніших задач геометрії.
Найпростіші геометричні задачі на побудову.
Виникнення задач на побудову було зумовлене потребою у вимірюванні земельних ділянок і будівництвом. Значних успіхів у розв'язуванні таких задач досягли давньогрецькі вчені, насамперед Евклід і Платон. Саме з часів Платона в розв'язанні задач на побудову стали виділяти чотири етапи: аналіз, власне побудову, доведення і дослідження. Особливий інтерес математиків давнини викликали три класичні задачі, які не вдавалося розв'язати за допомогою циркуля і лінійки, - про квадратуру круга, трисекцію кута і подвоєння куба. Задача про квадратуру круга полягала в побудові квадрата, площа якого дорівнює площі даного круга . У задачі про трисекцію кута намагалися поділити даний кут на 3 рівні частини.Таку задачу нескладно розв'язати для деяких конкретних кутів, наприклад, розгорнутого, прямого, але не для будь-якого кута. Задача про подвоєння куба полягала в побудові куба,  об'єм якого вдвічі більше, ніж об'єм даного куба. Неможливість розв'язати ці задачі за допомогою циркуля і лінійки було доведено в 19 столітті.
2.7 клас. Образотворче мистецтво.   Графічний дизайн.
🏚 Створити графічний дизайн житлового будинку.
3. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора.
Повторити означення прямокутного трикутника, катета, гіпотенузу, теорему Піфагора та її наслідки.
Виконати тести.⬇️
https://miyklas.com.ua/p/geometria/8/rozv-iazannia-priamokutnikh-trikutnikiv-33079/teorema-pifagora-14516/re-f6935f4b-57c3-4534-8028-1634b33deb51
 4. 6 клас. Трудове навчання.
Виготовлення браслета з бісеру.
5. 10 клас. Біологія.
Порушення клітинного циклу та їх наслідки. Онкологічні захворювання.
Опрацювати стор. 175-178. Виписати ключові терміни і поняття та дати їх визначення.
                17 квітня, п'ятниця
1. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу. 
Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника.
Виконати тести.⬇️
https://onlinetestpad.com/ua/testview/163636-trikutniki-dpa
 2. 7 клас. Геометрія.
Коло, вписане в трикутник. Опрацювати стор. 197-199, вивчити означення кола, вписаного в  трикутник та теорему. Виконати вправи 650, 653. 
3. 9 клас. Мистецтво.
Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї.
📝 Підготувати повідомлення на одну з тем за вибором:
✅"Історико-культурні заповідники України",
✅"Лувр",
✅"Дрезденська галерея",
✅"Ермітаж",
✅"Британський музей", 
✅"Національний художній музей України",
✅"Музей писанки".
4. 11 клас. Алгебра.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Арифметичний квадратний корінь. Дійсні числа.
Виконати тестові завдання.⬇️
https://www.iznotest.info/arifmetichniy-kvadratniy-korin-diysni-chisla/
5. 6 клас. Образотворче мистецтво.
🕌 Фреска і вітраж у культових спорудах.
 📝 Підготувати повідомлення.
6. 5 клас. Трудове навчання.
Лялька-мотанка іграшка.
Підготувати матеріали та інструменти.


                16 квітня, четвер
1. 10 клас. Мистецтво.
Звучання і рух Всесвіту в індійській музиці і танцях.
🎼🎶 "Сангіт - індійський синтез мистецтв",  підготувати повідомлення.
 2. 6 клас. Трудове навчання.
Спроектувати форму браслету, його вигляд.
3. 5 клас. Образотворче мистецтво.
 Особливості засобів художньої виразності різних видів мистецтва.
🎭 Підготувати повідомлення про один з видів мистецтва.
4. 8 клас. Мистецтво.
 Портрети романтиків.
💏 Створити фотосесію "Сучасні романтики".
5. 10 клас. Біологія.
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
Письмово дати відповідь на запитання
2 - 5.
               15 квітня, середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
Вибір проекту "Лялька-мотанка, іграшка". 
Підготувати матеріали та інструменти.
 2. 9 клас. Алгебра.
Виконати домашню самостійну роботу стор. 226.
3. 7 клас. Алгебра.
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. 
Опрацювати розв'язання задачі 4 на стор. 229. Розв'язати задачі 1145, 1153.
4. 11 клас. Геометрія.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Чотирикутники. Площі чотирикутників.
Виконати завдання 1 варіант.
https://mathurok.com/kontrolni_roboti/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%be%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b0-%e2%84%961-%d1%87%d0%be%d1%82%d0%b8%d1%80%d0%b8%d0%ba%d1%83%d1%82%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%b8-%d1%82
5. 11 клас. Мистецтво.
🏺 Скульптура на теренах України.
Опрацювати стор. 150-153.
Підготувати міні-проекти на одну з вибраних тем:
✅" Артефакти трипільської культури";
✅"Дух і експресія бароко в скульптурах Іоанна Георгія Пінзеля".

               14 квітня, вівторок
1. 7 клас. Геометрія.
 Поділ даного відрізка навпіл. Опрацювати стор. 181, виконати вправи 584 (а), 597.
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
Слово "дизайн" буквально перекладається як "творчий задум", "намір", "план", "проект", "креслення", "конструкція". Це слово стало міжнародним терміном і позначає художньо-конструкторську, проектно-творчу діяльність та її результати. Дизайн зорієнтований на організацію та перетворення людиною навколишнього середовища відповідно до своїх естетичних потреб та уявлень.
Дизайн як окремий вид мистецтва сформувався в епоху розквіту "машинного" виробництва речей ( кінець XIX - початок XX століття).
Дизайн поділяється на три основні види: промисловий, графічний, дизайн середовища. Окремо вирізняють таке явище як арт- дизайн.
Промисловий дизайн - вид дизайну, в основі якого лежить художньо- проектна діяльність, спрямована на розробку промислових виробів з високими споживчими якостями.
Графічний дизайн - вид дизайну, в основі якого лежить художньо-проектна діяльність головним засобом якої є графіка.
Арт-дизайн - найбільш витончений вияв розвитку сучасного дизайну. Головне арт-дизайну -  художня складова заснована на принципах високого мистецтва, що передбачає створення нестандартних за формою, несподіваних за кольором і світлом композицій, в яких зазвичай змішуються різні художні манери.
Графічний дизайн. 
🏢 Створити дизайн школи з допомогою графіки.
3. 9 клас. Геометрія.
Повторення і систематизація вивченого матеріалу.
Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників.
Повторити означення, властивості та формули для обчислення площ паралелограма, прямокутника, квадрата, трапеції, ромба.Виконати завдання 1 варіант⬇️
https://mathurok.com/kontrolni_roboti/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%be%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b0-%e2%84%961-%d1%87%d0%be%d1%82%d0%b8%d1%80%d0%b8%d0%ba%d1%83%d1%82%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%b8-%d1%82
4. 6 клас. Трудове навчання.
Вибір теми проекту - створення браслету з бісеру. ⬇️
https://easyhandmade.info/ua/onovljuiemo-garderob/jak-zrobiti-braslet-iz-biseru-4-varianti
Підготувати матеріали та інструменти.
5. 10 клас. Біологія.
Способи розмноження еукаріотів.
Опрацювати стор. 168-171. Письмово дати відповідь на запитання 1-7.
               
               13 квітня, понеділок
1.  9 клас. Алгебра.
 Способи подання даних та їх обробки.
Виконати вправи 995, 996, 999.
 2. 7 клас. Алгебра.
Розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання.
Виконати вправу 1132 (1-4).
3. 11 клас. Алгебра.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Степінь з натуральним і цілим показником. 
Виконати тести.⬇️
https://www.iznotest.info/stepin-iz-naturalnim-i-tsilim-pokaznikami/
4. 10 клас. Мистецтво.
Звучання і рух всесвіту в індійській музиці і танцях.
📝 Підготувати повідомлення про індійські танці.


                10 квітня, п'ятниця
1. 9 клас. Геометрія.
 Виконати завдання для перевірки знань стор. 207.
1-3 - початковий рівень;
4-6 - середній рівень;
7-8 - достатній рівень;
4 - високий рівень.
2. 7 клас. Геометрія.
Побудова перпендикулярної прямої. Опрацювати стор. 180-181. Виконати вправи 592 (в),592 (г).
3. 9 клас. Мистецтво.
 Рекламне мистецтво.
Створити рекламний плакат про один з гуртків нашої школи.
4.  11 клас. Алгебра.
 Відсотки. Задачі на відсотки.
Виконати тест.⬇️
https://www.iznotest.info/vidsotki-zadachi-na-vidsotki/
5.  6 клас. Образотворче мистецтво.
Релігійний жанр.
📝Підготувати повідомлення про традиції на Великодні свята.
6.  5 клас. Трудове навчання.
 Підготувати захист проекту "Лялька-мотанка" в довільній формі.
                     9 квітня, четвер
1. 6 клас. Трудове навчання.
Закічити оздоблення писанки-зернівки. 
Підготувати презентацію писанки в довільній формі.
2. 5 клас. Образотворче мистецтво.
📝 Підготувати повідомлення про один з видів декоративно-прикладного мистецтва.
3. 8 клас. Мистецтво.
Романтизм у мистецтві. Лірика - стихія романтиків.
Письмово дати визначення понять: романтизм, елегія, ноктюрн, синтез, інструментальна музика, пейзажний парк.
4. 10 клас. Біологія.
Сучасні досягнення регенеративної медицини та трансплантології. Опрацювати стор. 165 -168. Підготувати міні-проект на одну з визначених тем за вибором:
1) сучасні досягнення регенеративної медицини;
 2) використання стовбурових клітин у медицині;
3) сучасні досягнення трансплантології.

              8 квітня,середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
Оздобити ляльку-мотанку.
2. 9 клас. Алгебра.
Початкові відомості про статистику. Статистичні дані, способи подання даних та їх обробка.
Ознайомитись з поняттям математичної статистики, гістограми, середнім значенням статистичних вимірювань, вибіркою, обсягом вибірки,відносною частотою значення вибірки.
 Виконати вправи 994, 996.
3. 7 клас. Алгебра.
Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.
Опрацювати алгоритм розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання на стор. 228,виконати вправу 1131 (1-4).
4. 11 клас. Геометрія.
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за курс основної і старшої школи. пі
Підготовка до ЗНО.
 Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості. 
Трикутник. 
Виконати 10 задач на вибір з тестів.⬇️
 https://drive.google.com/file/d/0BwutzRRV5NZ7SFNuS3RKczVEMmM/view
5. 11 клас. Мистецтво.
Архітектура України.
На прикладі однієї з архітектурних пам'яток України створити презентацію "Український храм - модель Всесвіту".

              7 квітня, вівторок
1. 7 клас. Геометрія.
Побудова бісектриси кута.
Опрацювати стор. 179, виконати вправи 585 (а), 592 (б).
2. 7 клас. Образотворче мстецтво.
Промисловий дизайн.
Намалювати ескіз промислового району майбутнього.
3. 9 клас. Геометрія.
Узагальнення і систематизація знань.
Виконати домашню самостійну роботу стор.206, завдання 1-3 виконати в тестовій формі, для всіх інших завдань розв'язання обов'язкове.
4. 10 клас. Біологія.
Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи, правила біологічної етики.
Опрацювати сторінки 162-164, дати відповідь на запитання 1-7 письмово.
5. 6 клас. Трудове навчання. 
Закінчити виготовлення  писанки-зернівки.

              6 квітня, понеділок
1. 9 клас. Алгебра.
Класичне означення ймовірності.
Опрацювати стор. 211-21. Виконати вправи 959, 961, 963, 966, 971, 973.
2. 7 клас. Алгебра.
Розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки.
Виконати вправу 1130 (1-4).
3. 11 клас. Алгебра.
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за курс основної і старшої школи. Підготовка до ЗНО.
Дії з раціональними числами.
Виконати тести.⬇️
https://sites.google.com/view/zno--maths/%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0-%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8/%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F
4. 10 клас. Мистецтво.
Звучання і рух Всесвіту в індійській музиці і танцях.
Опрацювати стор. 67-70, підготувати повідомлення про музичні інструменти Індії.🥁





             3 квітня, п'ятниця
1. 9 клас. Геометрія.
Перетворення подібності та його властивості.
Опрацювати стор. 194 - 197. Виконати вправи 1006, 1008, 1014, 1018 (1). Вправу 1018 (1) допоможе розв'язати задача 1 на сторінці 197.
2. 7 клас. Геометрія.
Побудова трикутника за трьома сторонами.
Опрацювати стор. 178. Виконати вправи 590 (2), 596.
3. 9 клас. Мистецтво.
Опрацювати тему 27-28, стор. 168-173.
.📸 Створити фотоколаж на вибрану тему.
4. 11 клас. Алгебра.
      Контрольна робота.
Виконати контрольну роботу на стор. 170
1-3 ( початковий рівень)
4-6 ( середній рівень)
7-8 ( достатній рівень)
9 ( високий рівень).
5. 6 клас. Образотворче мистецтво.
Міфи рідного краю.
Намалювати малюнок до одного з міфів або легенд рідного краю.
6. 5 клас. Трудове навчання.
Виготовити ляльку-мотанку.

   

               2 квітня, четвер
1. 10 клас.  Мистецтво.
 підготувати повідомлення про живопис Стародавньої Індії.
2. 6 клас. Трудове навчання. 
Оздоблення основи писанки.
 В умовах карантину за відсутності фарб пропоную виготовити писанку-зернівку, для цього на контури символів приклеюємо з допомогою клею ПВА-К будь-яку крупу, наприклад, рис, всі великі ділянки символів проклеюємо і заповнюємо іншою крупою, наприклад, пшоном, а саму писанку - манкою.Можна використовувати макаронні вироби у вигляді листочків, зірочок. Кожен слідуючий етап потрібно починати, коли висохне клей. Бажаю успіху!⬇️
http://www.samotuzhky.com.ua/4549
3. 5. Образотворче мистецтво.
Створити декоративну композицію з природних матеріалів.
4. 8 клас. Мистецтво.
Підготувати повідомлення про одного з композиторів епохи романтизму за вибором: Шопена, Шуберта, Мендельсона, Шумана, Вагнера, Верді Аляб'єва, Глінки та інших.
5. 10 клас. Біологія.
Особливості процесів регенерації у різних груп організмів.
Опрацювати стор. 160-161
Письмово відповісти на запитання 1-4.








1 квітня, середа
1. 5 клас. Трудове навчання.
Підібрати матеріали та інструменти для виготовлення ляльки-мотанки.
2. 9 клас. Алгебра.
Випадкова подія частота та ймовірність випадкової події.
Опрацювати сторінки 203, 204, виконати вправи 937, 938, 940, 947.
3. 7 клас. Алгебра
Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки, опрацювати алгоритм розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки на сторінці 227, розв'язання задачі 1 стор. 226. Виконати 1129 (1- 4)
4. 11 клас. Геометрія.
Виконати тематичну контрольну
роботу на сторінці 288 
1-3 (початковий рівень)
4-6  (середній рівен
7 (достатній рівень)
8 (високий рівень).

5. 11 клас. Мистецтво. Архітектура України.
Підготувати повідомлення про одну з архітектурних пам'яток України.

31 березня, вівторок


1. 7 клас. Геометрія.
Дотична до кола та її властивості .
Опрацювати стор. 170-172, вивчити означення дотичної до кола, ознаку дотичної та теорему про властивості дотичної. Виконати вправи 562, 564 (1), 567.
2. 7 клас. Образотворче мистецтво.
🏭 Створити ескіз промислового підприємства за власним вибором.
3. 9 клас. Геометрія.
Паралельне перенесення.
Опрацювати стор. 189-190, виконати вправи 975, 977, 979, 983 (1), при виконанні вправ керуватись виконаними задачами 1,2 на стор. 190.
4. 10 клас. Біологія.
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Опрацювати стор. 157-159, дати письмову відповідь на запитання 1 -4 стор. 159.
5. 6 клас. Трудове навчання.
Підготувати основу писанки до оздоблення, намалювати символи простим олівцем.




 20 березня, п'ятниця
1. 9 клас. Геометрія.
Поворот.
Опрацювати стор. 184 -186, вивчити означення повороту. Виконати номер 950 ,952, 954 ( 1, 2), 958. При виконанні вправ користуємося на сторінці 186 виконаною задачею.
2. 7 клас. Геометрія.
Коло. Круг. Дотична до кола. Її властивості. Опрацювати стор. 165 -170, вивчити означення: коло, круг радіус кола, діаметр і хорда, дотична до кола. Виконати вправи 534 (усно ), 540, 545, 558 (усно), 562 (графічна вправа).
3. 9 клас. Мистецтво.
Підготувати саундтрек до кінофільму або мультфільму ( за вибором учнів).
4. 11 клас. Алгебра.
Елементи математичної статистики.
Опрацювати стор. 159-162, ознайомитись з поняттями : генеральна сукупність, вибірка, ранжування, мода, медіана і розмах вибірки. Виконати вправи 17.2, 17.4, 17.6.
 5. 5 клас. Трудове навчання.
Проектування ляльки-мотанки методом фантазування.
6. 6 клас. Образотворче мистецтво.
Міфологічний жанр.
До одного з міфів Стародавньої Греції (вибраним за власним бажанням ) намалювати малюнок.

                30 березня, понеділок.
1. 9 клас. Алгебра
Поняття про теорію ймовірності Опрацювати стор. 201-202. Ознайомитись з поняттями:
 теорія ймовірностей,
дослід, випадковий дослід, випадкова подія, неможлива подія, вірогідна подія.
 Виконати вправи 931 (1-10), 932.
Історична довідка.
Теорії ймовірностей нерідко називають "ученням про випадкове ". На багатьох прикладах ще в сиву давнину люди помітили, що кілька мисливців, кинувши одночасно, можуть вразити звіра з більшою імовірністю, ніж один мисливець. Цей висновок не був науковим,та грунтувався на спостереженнях і досвіді.
Як наука теорія імовірностей почала формуватися в 17 столітті. На її розвиток вплинули тогочасні нагальні потреби науки і практики, зокрема в справі страхування, яке поширювалося завдяки бурхливому розвитку торговельних зв'язків та подорожей. Зручною моделлю для розв'язування задач, аналізу понять теорії ймовірностей були для вчених азартні ігри. Про це зазначив Гюйгенс у своїй книзі "Про розрахунки в азартній грі", яка стала першою у світі книгою з питань теорії ймовірностей. Подальшому розвитку теорії ймовірностей сприяли праці Б. Паскаля, Д. Бернуллі,  Ж. Л. Д'Аламбера, Т. Сімпсона, П. Ферма та інші
2. 7 клас. Алгебра.
Розв'язування систем лінійних рівнянь графічним методом.
Виконати вправу 111 (1- 5).
3. 11 клас. Алгебра.
Узагальнення і систематизація знань.
 Виконати домашню самостійну роботу стор. 168 
1-3 (початковий рівень)
4-6 (середній рівень)
7-9 (достатній рівень)
 10-12 (високий рівень).
4. 10 клас. Мистецтво.
Шедеври архітектури, скульптури, живопису Стародавньої Індії.
 За допомогою Інтернету ознайомитись з скульптурами Індії ,підготувати повідомлення про одну з них ( на вибір).
                 

         
   18 березня, середа
1. 7 клас. Алгебра
Системи рівнянь. з двома змінними. Розв'язування систем, графічний метод. 
Опрацювати § 23, виконати №1109, 1108 (1-4)
2.  9 клас. Алгебра
Комбінаторне правило суми й добутку.
Опрацювати § 21, стор. 195-196.
Виконати №899, 904, 908, 910

3. 11 клас. Геометрія

Тематична контрольна робота.
Виконати завдання стор. 288.
№ 1-3 (початковий рівень)
№ 4-6 (середній рівень).
№ 7 ( достатній рівень)
№ 8 ( високий рівень)

4. 6 клас. Трудове навчання
Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки
5. 11 клас. Мистецтво
Різнокольоровий світ європейського живопису
              19 березня, четвер
1. 6  клас. Трудове навчання.
Виготовити малюнок писанки  за власним бажанням.
2. 8 клас. Мистецтво.
Тема життя людини в музиці та живописі.
Підготувати повідомлення про картини Буше,Шардена,Грьоз за вибором.
3. 5 клас. Образотворче мистецтво.
Виготовити декоративне панно за власним вибором, використовуючи природний матеріал.
4. 10 клас. Біологія.

           Контрольна робота         
             1  рівень ( по 0,5 бала)
  • 1.Наука про закономірності спадковості та мінливості організмів 
  • а) генетика б) геноміка в) цитологія д)ефармакогенетика 
  • 2. Ділянка структурних генів, що кодують спадкову інформацію
  • а) спейсер б) енхенсер в) екзони г) інтрони 
  • 3.  У нормі каріотип людини складається з скількох хромосом 
  • а) 45 б)44 в) 46 г) 47
  • 4. Як називаються речовини, що знижують частоту мутацій 
  • а)  мутагени б) комутагени в) антимутагени г) хімічні мутагени 
  • 5. Приклад генної хвороби 
  • а) синдром Тернера б) синдром Патау в)синдром Дауна г) міопія
  •  6. Схрещування батьківських особин, які різняться за однією парою альтернативних проявів ознак 
  • а) моногібридне б) дигібридне в) полігібридне г) реципрокне
  •                 2 рівень ( 4  бали )
  • Установіть відповідність між бактеріями та їхнім окисленням сполук ( 1 бал )
  •  1) генотип 2) фенотип 3) мінливість 
  • а) здатність набувати нових ознак у процесі індивідуального розвитку 
  • б) сукупність усіх генів організму, що одержані від батьків 
  • в) особливість організму, що існує в усіх проявах 
  • г) ознаки та властивості організму що є результатом взаємодії з умовами зовнішнього середовища 
  • 2. Пояснити терміни (2 бали )
  • а)геном
  •  б) комбінаційна мінливість 
  • 3. Які групи крові можуть бути у дітей,якщо у матері друга група крові,а у батька третя ( 1 бал )
  •                 3 рівень ( 2 бали )
  • Охарактеризуйте другий закон Менделя 
  •                  4 рівень ( 3 бали )
  • Розв'яжіть задачу.
  • У людини кароокість домінує над блакитноокістю, а праворукість над ліворукістю. Кароокий лівша одружився з блакитноокою жінкою правшею. У них народилася блакитноока дитина лівша. Визначте генотип батька, матері і дитини.


          17 березня, вівторок
1. 7 клас. Геометрія
Корекція знань, вмінь та навичок. Виконання вправ №509 (а-г)
Повторити стор. 153-156
2. 7 клас. Образотворче мистецтво
Декоративно-прикладне мистецтво. Писанкарство.
Підготувати малюнки з символікою писанок
3. 9 клас. Геометрія
Виконання вправ.
Виконати № 938, 942, 943

4. 10 клас. Біологія

Узагальнення знань з теми "Спадковість та мінливість"
Виконати задачі стор. 155-156 №1-6

5. 5 клас. Трудове навчання

Лялька-мотанка. Вибір та обгрунтування теми проекту.
Підготувати повідомлення про історію виникнення ляльки-мотанки

Лялька-мотанка здавна відома як оберіг. Вона виконує різні функції – охорона дому, сім’ї, дітей, сну, господарства, близьких та рідних.

Історія Ляльки-Мотанки

Перша лялька-мотанка зявилася майже 5 000 років. 

Це була не просто іграшка. Вважалося, що вона захищала людину

від неприємностей та бід.

Мотанка відрізняється від звичайної іграшки

відсутністю обличчя. За уявленнями язичників

через обличчя в ляльку вселяється душа. А душа

буває доброю чи поганою. Народ вірив, що в мотанці

знаходиться дух предків і що вона може

передавати досвід з покоління в покоління.

Українці вважали, що цей символ приносить їм багатство та успіх.  Секрети виготовлення ляльок передавалися в родині від матері до дочки. Коли дівчина виходила заміж, мати дарувала їй ляльку-мотанку, як оберіг для нової домівки. 
Хворій дитині давали пограти з лялькою. Після чого її знищували.
У народі вірили, що вона вбере в себе її недугу. Коли дитина
виростала, її місце в колисці займала лялька. Вона охороняла це
місце від нечистої сили до народження наступної дитини.На Різдво
виготовляли спеціальних ляльок із зерна. Вони символізували
добрий урожай. Існувало три типи ляльок-мотанок: немовля,
баба-берегиня, наречена. При народженні дитини українці
виготовляли ляльку-немовляти. Лялька виконана у вигляді немовляти
в пелюшках. Її укладали в ліжечко поряд з дитиною для охорони
її сну та здоров'я. Баба-берегиня допомагала оберігати достаток
сім'ї. У середину ляльки вкладали монети, зерно, вовну для
збереження домашнього тепла, отримання хорошої вовни овець та
грошового достатку. 
Лялька-наречена захищала дівчат від пристріту і підтримувала їх.
Цю ляльку багато одягали і прикрашали, так як вона символізувала
придане нареченої і привертала багатого нареченого. 
В Україні народну ляльку робили з соломи, тканини, шматочків
старого одягу, ниток. Спосіб простий - перекручування й
перев'язування тканини. Ляльок-мотанок або не одягали або шили їм
одяг. Іноді це були мініатюрні народні костюми, традиційні для
тієї чи іншої місцевості. Колись такі ляльки робили всюди: наші
прапрабабусі інших ляльок і не знали.
        
 16 березня, понеділок
1. 11 клас. Алгебра
      Виконання вправ. 
      Виконати вправи № 16.6, 16.16, 16.18, 16.20.
Приклади виконання вправ на стор. 153 
2, 9 клас. Алгебра
      Комбінаторика. Її мета і задачі.
Опрацювати § 21, вивчити означення комбінаторики. Виконати №897, 899, 901 903, 909. Зразки виконання прикладів на стор. 196
3. 7 клас. Алгебра
      Системи рівнянь з двома змінними.
Опрацювати § 23, 219-221, Виконати №1001, 1003, 1005, 1006.
4. 10 клас. Мистецтво
      Шедеври архітектури, скульптури і живопису Індії.

Опрацювати тему 4, вступ,§ 4.1; підготувати повідомлення про шедеври індійської архітектури: Тадж-Махал, мечеть Джамі Масджид, комплекс в Кхаджурахо на вибір.  



             13 березня, п'ятниця

1. 9 клас. Геометрія
      Симетрія відносно точки, прямої.
ІСТОРИЧНА ДОВІДКА
Термін «симетрія» означає «домірність, пропорційність». Поняття симетрії бере початок у Стародавній Греції. Воно вперше було введено у V ст до н.е. скульптором Піфагором з Регіума. Давньогрецькі філософи розглядали симетрію як пропорційне співвідношення кількісних характеристик предметів і явищ. Піфагорійці - сам Піфагор, а також Гіппас, Полікліт, Філолай, Архіт - внесли математичний аспект у поняття симетрії. Ідея про те, що в основі світу лежить певна математична симетрія, була розроблена в стародавній Греції піфагорійцями і Платоном.

ДО ПРОБЛЕМИ СИМЕТРІЇ У СВОЇХ ПРАЦЯХ ПЛАТОН ПІДХОДИВ З РІЗНИХ СТОРІН, ЯК СИНОНІМ ПОНЯТТЯ СИМЕТРІЇ ВЖИВАВ СЛОВА «ГАРМОНІЯ», «ДОМІРНІСТЬ», «ПРОПОРЦІЙНІСТЬ», ПІД СИМЕТРІЄЮ РОЗУМІВ ЯКИЙСЬ СИНТЕЗ МЕЖІ І БЕЗМЕЖНОГО, АЛЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЦЬОМУ ПОНЯТТЮ ТАК І НЕ ДАВ. ГАРМОНІЮ ПЛАТОН РОЗГЛЯДАВ ЯК ЄДНІСТЬ, ТОТОЖНІСТЬ, ЩО ВИНИКАЄ МІЖ РІЗНИМ І ПРОТИЛЕЖНИМ, АНТИПОДОМ НАЗИВАВ ДИСГАРМОНІЮ (НЕРОЗМІРНІСТЬ). ТОМУ СИМЕТРІЯ РОЗГЛЯДАЛАСЯ НИМ НЕ ТІЛЬКИ В МАТЕМАТИЧНОМУ АСПЕКТІ, А ТАКОЖ ЇЙ НАДАВАЛОСЯ ЗМІСТОВНЕ, ЯКІСНЕ ЗНАЧЕННЯ. ПЛАТОН УЯВЛЯЄ СОБІ СИМЕТРІЮ, ЯК НАЯВНІСТЬ ВЗАЄМНО-ЕКВІВАЛЕНТНИХ ЧАСТИН ПРИ ДУЖЕ РОЗШИРЕНОМУ РОЗУМІННІ «ЦЕНТРУ» АБО «ОСІ». ТУТ МИСЛЯТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ ЧИСЛОВІ І ГЕОМЕТРИЧНІ ВІДНОСИНИ, АЛЕ І ВІДНОШЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ СФЕР БУТТЯ І ЖИТТЯ.

У працях Арістотеля все античне вчення про симетрію знайшло узагальнення і подальший розвиток. Вчення піфагорійців, в якому наділялися особливими властивостями симетричні фігури, справила сильний вплив на Арістотеля. Філософ про симетрію говорив як про такий стан, що характеризується співвідношенням крайнощів. Форма в Арістотеля виступає в якості способу і закону додання симетрії даної речі. Кожен елемент (вода, повітря, земля і вогонь) складається з протилежних елементарних якостей, що представляють собою парне, симетричне поєднання. Найбільш істотним за Арістотелем, виявляються не постаті, не числа, а самі якості, дані в чуттєвому досвіді.
Проходячи крізь століття, термін «симетрія» обростав різними тлумаченнями.
  «Симетрія - це якась « середня міра », - вважав Арістотель.
   Римський лікар Гален (2 ст. не.) під симетрією розумів спокій душі і врівноваженість.
  Піфагорійці розуміли під симетрією (гармонією) єдність протилежностей.
Леонардо да Вінчі вважав, що при створенні художнього твору головну роль грають пропорційність і гармонія, під якими він розумів симетрію.
Альбрехт Дюрер (1471-1528 р.р.) стверджував, що правильні симетричні многогранники лежать в основі побудови креслень різних інженерних споруд, і тому кожен художник повинен знати способи побудови правильних симетричних фігур.
Термін «симетрія» (σνμμετρυα, грец.) - співрозмірність, пропорційність, однаковість у розташуванні частин.
Математично строге уявлення про симетрію сформувалося порівняно нещодавно - у XIX столітті. Наукове визначення симетрії належить великому німецькому математику Герману Вейлю (1885-1955), який у своїй книзі "Симетрія" проаналізував також перехід від простого чуттєвого сприйняття симетрії до її наукового розуміння. Згідно Вейлю, під симетрією слід розуміти незмінність (інваріантність) будь-якого об'єкта за певного роду перетворень. Можна сказати, що симетрія є сукупність інваріантних властивостей об'єкта. Симетрія фігури - будь-яке перетворення, що переводить фігуру в себе.
      Опрацювати §19, 20, вивчити означення точок, симетричних відносно точки, відносно прямої, теореми про дані переміщення.
      Виконати вправи № 927 (усно), 930, 934, 937, 942.
2. 7 клас. Геометрія
      Домашня контрольна робота
      Виконати завдання стор. 152
      №1, 2 - середній рівень
      № 3, 4 - достатній рівень
      № 5, 6 - високий рівень
3. 9 клас. Мистецтво
      Телебачення: погляд у світ. 
Телебачення — це галузь науки, техніки і культури, пов'язана з передачею на відстані зображень рухомих об'єктів за допомогою радіоелектронних пристроїв. Розвиток телебачення нерозривно пов'язаний з розвитком техніки. З розвитком техніки підвищується чіткість зображення, збільшується стійкість. Також телебачення неможливе без такого приладу як телевізор. На сьогоднішній день існує багато телеканалів. Творчі професії: телесценарист, телережисер, телеведучий, телерепортер та інщі. кінематографія (грецьк. kineta — рух; grapho — пишу) — галузь культури, яка здійснює виробництво кінофільмів та показ їх кіноглядачу, а також найбільш масовий вид мистецтва. Творчі професії: сценарист, кінорежисер, кінооператор, продюсер, кіноактор, гример, костюмер тощо.  відео (від лат. video — дивлюсь) — засіб тиражування творів кінематографу і зразків телепродукції. Відео неможливе без таких пристроїв як відеомагнітофон, відео проектор, відеокамера, домашнього кінотеатру тощо.  Інтернет — це міжнародна (всесвітня) комп'ютерна мережа електронного зв'язку, що поєднує регіональні, національні, локальні та інші мережі. Сприяє значному збільшенню та покращенню обміну інформацією, 13 насамперед науково-технічною. Поєднує більше ніж 50 млн. колективних та індивідуальних користувачів (кожен зі своєю електронною адресою) в усьому світі. Інтернет складається з інформації. Бібліотеки та архіви, телеконференції та електронні газети, новітні розробки в галузі науки та поради народної медицини, фотографії, музика та анекдоти, рідкісні факти та інформаційне сміття — все це можна знайти в Інтернеті. 
       Опрацювати тему 25-26
       Дати відповідь на запитання 1-4
4.  11 клас. Алгебра
      Класичне означення ймовірності. Елементи математичної     статистики.
      Опрацювати § 16. З'ясувати поняття несумісних, сумісних, елементарних, рівноймовірних, вірогідних, неможливих подій; вивчити формулу для знаходження ймовірності події.
       Виконати № 16.1, 16.3, 16.8, 16. 10, 16.13. При виконанні вправ керуватись прикладами розв'язаних задач стор. 52.
5. 5клас. Трудове навчання.
      Виготовити писанку-аплікацію.
6. 6 клас. Образотворче мистецтво.
      Історичний жанр
      Намалювати малюнок на історичну тему




Немає коментарів:

Дописати коментар